Tags

, , , , ,

In deze post had ik het al over het leuke jurkje dat bestond uit twee delen, ik had het gekocht op de Haagse Markt voor maar 10 euro. Ik heb er een leuke look mee gemaakt. Lees verder voor meer foto’s.

Het riempje om mijn middel is veel te groot, er moeten nog meer gaatjes ingemaakt worden. Verder is het rokje tot ongeveer 3/4e van mijn bovenbenen. Ik heb eronder een zwarte thermolegging aan en daaronder hakjes van Graceland.

Deze hakjes had ik anderhalf jaar geleden gekocht voor een gala en ik pas ze nog steeds! Je kan door de hak heen kijken en het schoentje heeft een open teentje aan de voorkant.

De slangenring heb ik voor €5,95 bij het Kruidvat gekocht, het is één van mijn favoriete ringen! Ook de olifanten oorbellen komen bij het Kruidvat vandaan, die waren ongeveer 3 á 4 euro. Als laatste is het olifanten kettinkje van de Primark, die was ook rond de 3 euro. Ja, ik hou van dierensieraden (:

xoxo