Tags

, ,

Vorige week ben ik weer met mijn moeder naar de Haagse Markt gegaan. Onze eerste jacht, was de jacht op twee mooie stofjes voor mijn gala jurk. Deze ga ik namelijk zelf maken. Uiteindelijk heb ik nu een satijnen onderjurk en een bovenjurk van organza. Maar dat zijn niet de enige dingen die ik heb ingeslagen. Nieuwsgierig naar de foto’s? Lees verder!

Deze twee schattige jurkjes vond ik bij een van de vele kraampjes op de markt. Ik wilde altijd al zo’n hoge rok die vast zat aan een shirtje en de kleur van het andere jurkje vond ik heel mooi.

De rok en het shirtje zijn allebei van verschillende stoffen, zo lijkt het niet één geheel. Een tweede kenmerk waardoor het jurk niet één geheel lijkt, is het riempje. Dit riempje krijg je erbij en is iets donkerder dan de kleur van het shirtje. Voor mij is het riempje iets te groot, maar ik ga er gaatjes bij laten maken. Later in de week komt er nog een Outfit of the Day met dit jurkje. Dit jurkje was 10 euro.

Dit jurkje was eerst bedoeld voor mijn moeder, maar zij vond hem uiteindelijk niet leuk staan, dus nu heb ik hem. De oranje band die om je heupen zit, zit niet te strak, maar het zit wel fijn. De mouwen van het jurkje zijn een soort vleermuismouwen, dit maakt het geen saai jurkje. Met een groot vest erover heen, maak je je look helemaal af. Dit jurkje was 12 euro.

Ik koop áltijd leggings als ik naar de Haagse Markt ga. Ik maak leggings snel kapot en op de Haagse Markt kan je er vaak 3 krijgen voor 10 euro. Leggings met printjes zijn helemaal hot, dus die heb ik ingeslagen, als derde legging heb ik een dikke zwarte legging met voetjes genomen, deze zijn nooit te missen! Alledrie de legging zijn thermoleggings.

De twee printjes (de leggings zijn echt zwart hoor)

xoxo