Tags

, , , , , ,

Deze trend heb ik al volop gespot in Pretty Little Liars.: De midden scheiding. Geen scheiding meer aan de rechter- of linkerkant, maar simpel in het midden. Lees verder voor tips en meer informatie.

Allemaal een midden scheiding.

Een midden scheiding geeft een onschuldig, lieflijk effect, maar het kan uiteindelijk ook een saai effect geven. Hier mijn tips om je midden scheiding op te vrolijken.

Tip 1: Zet een plukje haar aan elk kant naar achter met een schuifspeldje. Zo voorkom je dat je haar sluiks langs je gezicht valt en je persoonlijkheid wegvalt.

Tip 2: Ook bij deze stap zet je een plukje haar aan elke kant naar achter, maar deze keer zet je ze vast met één grote speld. Op mijn foto is een mooi zwarte speld die een beetje Aziatisch oogt.

Tip 3: Deze keer draai je de plukjes naar achteren, zo komen ze iets strakker aan je hoofd te zitten. Je zet ze nu vast met een speldje in de vorm van een strikje / bloemetje, dit kan je ook bij tip 1 doen.

Tip 4: Een midden scheiding is natuurlijk leuker met iets extra’s: krullen. Ik heb natuurlijk permanent, maar ik had mijn haar gestyled en er met mijn krulborstel krullen ingemaakt. Zo krijg je de typische Hollywood krullen zoals Aria uit Pretty Little Liars:

Good luck!

xoxo