Tags

, , , ,

Veel meiden hebben een Signature Look, dit is een look die ze vrijwel elke dag dragen. Bijvoorbeeld omdat hij makkelijk en snel te maken is, maar ook omdat het goed bij hun persoonlijkheid past. Ik heb ook een signature look, maar de mijne is niet zo spectaculair. Laten we eerst kijken naar signature looks van sterren.

Bij Lauren Conrad zullen veel mensen ‘kleine winged eyeliner’ zeggen als signature look. Ik geloof dat dit haar signature look is. Dit draagt ze als ze wordt gespot door paparazzi, op de rode loper draagt ze dit soms ook, maar vaker de ‘kleine winged eyeliner’. Doordat ze dit in het dagelijks leven draagt, vind ik dit haar signature look. Haar ogen zijn tight lined aan de bovenkant en een klein stukje van de onderste wimperrand. Als lipgloss draagt ze een naturelle kleur.

Beyoncé draagt vaak naturelle kleuren oogschaduw. Dat is dan ook haar signature look. 9 van de 10 gevallen dat ze buiten of op de rode loper gespot wordt, draagt ze een bruine oogschaduw. Met haar donkere huidskleur is dit een erg mooie combo. Maar met haar donkere huidskleur, staan donkere lippen niet super bijzonder, dus heeft ze vaak nude lips. Goede keuze!

Dit is dan toch wel dé signature look van Katy Perry. Mooie oogschaduw, met een heftige winged eyeliner. Ook haar lippen hebben hier vaak een fel kleurtje op. Katy Perry houdt wel van make-up en van opvallen, met deze signature look lukt haar dat dan ook erg goed!

Dit is dan mijn signature look. Ik tight lined mijn ogen rondom en breng daarna een mooie mascara aan. Ook breng ik daarvoor nog een laagje concealer aan en dat was het. Als ik naar school ga, gebruik ik geen foundation en dat soort dingen, ik hou het simpel bij concealer, oogpotlood en mascara.

Producten
True Match – Touche Magique Concealer van L’Oreal Paris
Kajal Pencil van Essence
Volume Million Lashes – Extra Black van L’Oreal Paris

Alle genoemde merken zijn van het Kruidvat.

Bron afbeeldingen.

xoxo