Tags

,

Deze tag zag ik op een andere blog en ze tagde iedereen die maar wilde. Deze tag heb ik dus overgenomen (: Het is de bedoeling dat ik 7 random dingen vertel over mijzelf.


1. Ik heb vroeger op een boerderij in een gat in Zeeland gewoond, nu woon ik in een rijtjeshuis in Den Haag. Heel veel verschil.

Mijn paard dat ik al 11 jaar heb

Mijn paard dat ik al 11 jaar heb


2. Ik rij in principe al paard sinds ik nog in de buik van mijn moeder zat. Mijn eerste pony kreeg ik op mijn 3e en ik ging wedstrijden rijden op mijn 8e.


3. Ik heb mijn UGGs besteld op een site waar ze maar 62 euro waren en ze zijn echt!


4. Ik doe eigenlijk nooit dag- en nachtcrème op.


5. Ik ben verslaafd aan WordFeud.


6. Ik kan gemiddeld goed pianospelen en ik leer het van YouTube Tutorials. Ik kan vrijwel geen noten lezen en toch hele stukjes van Amélie, Unfaithful en I Need a Doctor en meer spelen.


7. Ik speel en zing mee in een musical bij mij op school die geproduceerd wordt door de halve finaliste van Mary Poppins: Irene Borst. Ik speel een lesbisch meisje in Spring Awakening.

Hierbij tag ik iedereen die deze tag over wil nemen, het is een leuke tag om te maken en om te lezen (vind ik zelf)!