Tags

, ,

Ik heb me toch een geweldige site ontdekt! Ik weet niet meer hoe ik erop kwam, maar ik kijk sindsdien elke dag op de site: Lookbook.nu

Deze site staat vol van amateurfoto’s van allerlei mensen uit de hele wereld. Boven elke foto staat uit welke stad of land degene komt en verschillen per land kan je goed zien! De mensen laten hun favoriete look zien en staan dan vrijwel altijd met hun hele lichaam op de foto. Er staan érg mooie meisjes op de sites en soms kom je ook een paar jongens tegen.
Hier een paar foto’s die mij echt aanspreken:


Dit meisje komt uit Californië en ik hou echt van haar style! Ik heb ook zo’n kort ‘vleermuisshirtje’ en ik heb hem zovaak aan als kan!


Dit meisje komt uit Hong Kong en ik vind het rokje zo mooi! Ik vind het prachtig hoe het langs haar benen en op de grond valt op de eerste foto. Ook de tas is natuurlijk superleuk!


Dit meisje komt uit Mexico. Deze rokken die aan de voorkant kort en aan de achterkant lang zijn, zijn helemaal in! Ik heb ze nog niet in Den Haag gespot, maar LookBook staat er vol mee. Ik vind het een heel mooi meisje en vooral haar haar vind ik prachtig.


Dit meisje vind ik zo schattig! De sokjes in haar schoenen, het tuniekje en het hoedje maken haar zó mooi, simpel en schattig.


Dit meisje komt uit Italië. Die wollen poncho’s vind ik heel classy staan en haar bruine tas spreekt mij ook erg aan.

Neem zeker een kijkje op deze site en je weet waar je moet zijn als je een keer niet weet wat aan moet (:

Bron afbeeldingen.

xoxo