Tags

, , , , , ,

Tattoo’s, ik wil er zó graag één! Ik weet al exact welke plaats, maar nog niet precies wat voor figuurtje. Ik zoek dus inspiratie. Ik wil mijn tattoo graag links onder mijn navel hebben, naast mijn bekken, dus boven je bikinibroekje. Dat lijkt me zo leuk en ook best sexy!

Dit is de plaats waar ik mijn tattoo wil hebben, maar ik wil beslist geen naam! Hooguit de namen van mijn kinderen, later. Maar die zou ik dan weer niet op deze plaats zetten.
Hieronder wat plaatjes met suggesties voor mijn tattoo, ze moeten dus op de plaats zoals op de foto hierboven komen:

Zwaluwtjes hebben een mooie betekenis: vrijheid, hoop, liefde, eer, geluk en vertrouwen. Ook staan ze voor het altijd terugkeren naar huis. De veiligheid en zorgzaamheid in mijn ouderlijk huis is heel fijn.

Een hartje staat natuurlijk voor liefde, ik heb veel dierbaren verloren dus dit hartje zou ik laten zetten als aandenken aan hen. Ik vind dit hartje ook heel erg mooi en simpel, die simpelheid pakt mij altijd heel erg.

Door veel tegenslagen in mijn leven, kan deze tattoo mij op de been houden. Heel mooi idee dit.

Vlinders staan voor wedergeboorte, transformatie en vrijheid.

Ik zou geen tattoo met kleur doen, waarom weet ik niet. Het raakt me niet en zoals ik al zei: ik hou van simpel, dus niet teveel poespas met kleuren et cetera.

Welke tattoo vinden jullie het mooist?

Bron afbeeldingen.

xoxo