Tags

, ,

Misschien heb je het wel gezien: plateau zolen hier, plateau zolen daar. Plateau zolen zijn helemaal in! Hoge, lage, alles kan. Of ik het leuk vind?

Ik weet het niet… Ik weet het echt niet. Ik moet er zo aan wennen. Ik vind dunne haken veel vrouwelijker staan, maar plateau zolen vind ik wel goed bij de winter passen. Het ligt er dan ook aan onder wat voor schoen de zool zit, vind ik. Dat maakt dan natuurlijk het hele plaatje compleet, of juist niet. Ik hou niet van negativiteit, dus ik zal alleen laten zien welke plateau zolen ik wél leuk vind:

Zulke schoentjes heeft een meisje uit mijn klas in het donkerbruin. Deze vind ik erg classy en erg leuk!

Deze open schoenen vind ik ook erg mooi, deze zijn juist weer goed voor de zomer!

Als het teentje dicht zou zijn, zou ik dit ook een leuke schoen vinden.

Ik ben er uit: deze plateau zolen vind ik echt súperleuk, het ligt er dus echt aan hoe de schoen er in zijn geheel uit ziet. Wat vinden jullie van plateau zolen?

Bron afbeeldingen en deze site

xoxo