Tags

, , , ,

De herfst is al een tijdje aan en daar horen dan natuurlijk ook nieuwe trends bij! Zowel make-up als fashion trends behandel ik in dit artikel. Wil je op de hoogte zijn dit seizoen? Lees dan verder!

Make-Up:
1. Metallic oogschaduw. Dit is al jaren een najaarstrend en zo komt hij dit jaar ook weer terug. Vaak gemixed met de smokey eye, maar probeer nu eens de zilveren oogschaduw te vervangen door een koperen kleur. Zo wordt het gehele plaatje warmer en uitnodigender.

2. Bourgondische kleuren zijn dit najaar helemaal in. Wat dit voor kleuren zijn? Diep rood, als in rode wijn kleuren. Zowel in make-up als in fashion land zal je deze kleur veel terug zien.

3. Lange wimpers en dikke, goed zichtbare wenkbrauwen zijn ook trending dit seizoen. Wees niet bang om jezelf te laten zien en maak mooie kijkers van je ogen!

4. Niet alleen glanzende lippen zijn mooi, maar ook glanzende ogen en laat dit nou net een herfsttrend zijn. Als basis gebruik je beige oogschaduw, daarover heen een beetje transparante gloss (speciaal gemaakt voor de ogen, geen lipgloss dus!).

Fashion:
1. Taille broeken. Dit zijn broeken die hoog worden gedragen, het liefst met een blouse / shirt erin en een mooie riem om het af te maken.

2. Qua kleur kiezen designers het liefst voor naturelle kleuren, zoals bruin, zwart en beige.

3. Mannen kleding. Vrouwen dragen oversized kleding en veel colbertjes. Hierdoor wordt dus het manzijnde / onafhankelijke gesuggereerd.

4. Gemixte textuur. Bont wordt gecombineerd met wol en leer wordt gecombineerd met pailletjes. De perfecte mix van dit najaar is bont en leer.

5. Veel printjes zoals kleine polka-dots en allerlei bloemen komen weer terug dit najaar.

6. Dieren. Suggereer dieren in je kleding. Als je geen bont wil dragen, draag dan een shirt met een kattenhoofdje erop bijvoorbeeld. Zo loop je nog mee met de mode!

Dit zijn de grootste trends van dit najaar. Aan een aantal zal ik wel meedoen. De kleuren heb ik al in mijn kledingkast hangen en de taille broeken zie ik ook wel zitten. Qua make-up doe ik vrij weinig. Als ik naar school ga heb ik een signature look, welke ik later deze week zal posten.

Tip: De schoenen op de allereerste foto zijn ook helemaal in deze herfst. Dit is dus de combinatie van wol / bont met leer. Natuurlijk kan je dit ook toepassen op je kleding.

Bron afbeeldingen.

xoxo