Tags

, ,

Ik hou van films! Echt ik kan helemaal meezwijmelen of juist helemaal into the tension zijn! Lees verder voor mijn rijtje:

1. Breaking Dawn part I

In tegenstelling tot mijn vriendinnen is dit echt mijn soort films. Van die bundels films, ook zoals Star Wars, Pirates of the Caribbean en dat soort dingen. Qua films ben ik niet zo meisjesachtig, over het algemeen hou ik niet zo van romcoms.

2. The Lion King 3D

Ooooohmygod, Disney in 3D en dan nog wel The Lion King… Could it get any better?! Dit is echt heaven in de bioscoop! Disney films hebben een geweldige humor als je ze op latere leeftijd nog een keer kijkt. In je kinderjaren heb je die humor nog niet zo door. Dit is echt awesome!

3. Paranormal Activity 3

Bij dit soort films ben ik echt een sucker. Dit vind ik zooooo eng! Ik heb de vorige 2 films gezien, de eerste vond ik tegenvallen, maar de tweede film maakte het allemaal goed. Ontzettend goed idee om met een home-camera te filmen, ik vind dat het de film nog spannender maakt!

4. All Stars 2: Old Stars

All Stars was vroeger een programma op tv en ik vond het echt superleuk! Als slechte ‘fan’ wist ik niet dat er überhaupt al een film was van All Stars, ter goedmaking moet ik dus maar naar deze film gaan. Hij lijkt me ontzetten grappig en ik heb één vriendin die echt dezelfde humor met mij deelt, dus deze film wordt ook weer supertof!

5. Contagion

Ook typisch zo’n film voor mij. Dit soort spannende films vind ik zó leuk! Net als The Happening en I am Legend, elk geweldige films, zal dit ook een kaskraker worden!

Er zaten dus geen zwijmelfilms tussen, simpelweg omdat deze films echt veel leuker zijn!