Tags

, , , ,

Gisteren was de Dutch Youtube Gathering editie 5. Het vond plaats in Club Monza in Utrecht, ik ging erheen met een vriendin. Na even zoeken van het Centraal Station, vonden we de club uiteindelijk best snel. We kregen een kruisje op ons hand en lieten onze jassen achter bij de garderobe en zoeken maar!

De hele dag hebben we vooral gestaan, gezeten, gelachen en… nog meer gelachen voor foto’s! Ik ben een faler in foto’s en filmpjes maken, dus ik heb geen filmpje van het live optreden van Social Media door Djurmaine en Dylan Haegens en ook niet van Dionnetje1990 die zingt. Very very sorry!

DitisNormaal! Aangezien Sacha uit Den Haag komt, gaat hij draaien op mijn schoolfeest, dus dat is superleuk!

Met Kelvin… Ik kijk eigenlijk nooit de filmpjes van hem en Peter, maar mijn vriendin wel dus we gingen toch even allebei op de foto!

Als laatste nog met Dylan Haegens op de foto. Ik heb nog een foto met mijn vriendin erbij, maar daar is mijn hoofd echt ontzettend mislukt. Die hou ik dus achter, haha.

Ik ben ook actief op YouTube, maar niet in de vorm zoals deze YouTubers het doen. Ik zet soms piano-/zangfilmpjes op YouTube.

xoxo.