Tags

Tags zijn één van de leukste dingen om te doen vind ik zelf. Ook vind ik het heel leuk om tags van andere bloggers te lezen, zo leer je mensen stukje bij beetje kennen. Vandaag ga ik dus ook een tag doen: Wat zou ik niet kunnen missen?


Wat zou ik niet kunnen missen in mijn badkamer?
Tandenborstel en tandpasta! Misschien heel obvious maar ik kan er niet tegen als ik een stinkende adem heb! Ik poets mijn tanden 2 keer per dag. Op een slechte dag ben ik als de dood dat iemand ruikt dat ik vergeten ben mijn tanden te poetsen!

Wat zou ik niet kunnen missen in mijn slaapkamer?
Mijn geweldige kussen. Ik kan echt met recht zeggen dat ik het allerfijnste kussen van de hele wereld heb. Ik val dan ook altijd bam in slaap. Zonder mijn kussen zou ik niet kunnen slapen.


Wat zou ik niet kunnen missen op TV?
Als er iets mist op tv, kijk ik het op internet, simpel zat. Maar wat ik elke ochtend kijk en toch echt wel zal missen, is het nieuws. Klinkt heel oudbollig, maar ik vind het nieuws echt interessant en geef toe, ik ben dan wel mooi up-to-date!

Wat zou ik niet kunnen missen in mijn snoepkast?
Wat ik helaas wel vaak moet missen, is chocolade❤!!! Chocolade maakt altijd mijn dag weer goed, hoe 'slecht' het ook voor je is (ook al is het goed voor je hart!). Ik hou van allerlei soorten chocolade: muffins, brownies, snickers, mars, ALLES.

Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?
Deze vraag vond ik wel moeilijk, allereerst omdat ik hem niet zo snapte, maar ook omdat ik niet echt een aartsvijand heb ofzo. Maar als ik diegene dan echt ‘kwaad’ zou willen doen, dan zou ik een stinkbom of een drol in zijn/haar kamer achterlaten🙂 (niet van mezelf hoor, iewl!!!)

Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Mijn vriend. Ik ben nachtblind en zie dus 0,0%. Mijn vriend zorgt dat ik niet over de meest onnozele dingen struikel en een lampje helpt niet. Ik moet echt goed helder licht hebben om iets te kunnen zien. Met schemerlicht zie ik al heel weinig, best onhandig!

Wat zou je niet kunnen missen in je make-up stash?
Mascara, hoe simpel het ook is, het zorgt altijd dat je nog een beetje make-up op hebt. Het helpt bij mij soms zelfs tegen een slaperige look!

Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?
Oké, dit vind ik echt een rare vraag… Mijn spiegelbeeld, denk ik dan. Ik zou me echt kapot schrikken als ik voor een spiegel zou staan en mezelf niet zou zien. Nooit over nagedacht eigenlijk, maar dat is echt creepy!!!


Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriendin?
Onze lach momenten, die zijn echt epic. De dingen waar wij om lachen zijn zo raar, dat alleen wij ze snappen. Ook hebben we van die grappen die we al jaren hebben en (voor ons) nooit stom of saai worden.

Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?
Mijn paspoort, ik weet niet waarom maar ik ben als de dood om een boete te krijgen omdat ik mijn paspoort niet bij heb. Ik heb geen ID, dus ik moet elke dag onhandig mijn paspoort meenemen. Echt een rare gewoonte, maar ik blijf hem meenemen, overal mee naar toe!

Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast?
Die heb ik niet…

Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
De foto’s van mijn vrienden / vriendinnen / leven! Die geven zoveel ‘leven’ aan mijn muur, dan pas voelt het echt als mijn kamer, als er foto’s van mijn leven inhangen.

Als je een blog hebt, neem hem over! Jullie worden hierbij dus allemaal tagged!🙂