Tags

, , , ,

Ik ben verslaafd. Ik zou spijbelen van school om alle afleveringen te zien van deze geweldige serie. Pretty Little Liars.
Een paar meiden uit mijn klas hadden het over het programma en konden ook niet stoppen met kijken van de afleveringen. Aangezien ik dinsdag een vrije dag had, ging ik maar eens kijken. En omygod wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan!

Plot:
Alison, Aria, Hanna, Emily en Spencer zijn beste vrienden en de populairste meisjes op de Rosewood High School. Tijdens een slaapfeestje verdwijnt de leider van de groep, Alison. Hierna valt de vriendengroep uit elkaar. Een jaar later als Aria (Lucy Hale) terug komt uit IJsland krijgen ze allemaal berichten van iemand die zich “A” noemt. Deze persoon dreigt de geheimen die ze hadden bekend te maken. Als het lichaam van Alison is gevonden proberen ze achter de identiteit van “A” te komen.

Actrices:

Naam: Lucy Hale
In PLL: Aria Montgomery
Bekend van: Scream 4, CSI: Miami, Drake and Josh.


Naam: Troian Bellisario
In PLL: Spencer Hastings
Bekend van: Billboard Dad, Last Rites NCIS


Naam: Shay Mitchell
In PLL: Emily Fields
Bekend van: model, Aaron Stone


Naam: Ashley Benson
In PLL: Hanna Marin
Bekend van: Bring it on: In it to win it, Bart Got a Room


Naam: Sasha Pieterse
In PLL: Alison Dilaurentis
Bekend van: Heroes, Good Luck Chuck, Family Affair

Dit zijn de 5 meiden waar het vooral om gaat. Ik zou zeggen: Google naar Watch Pretty Little Liars online als je een keer ziek bent en laat je meeslepen door dit spannende verhaal!

xoxo