Tags

, , , , ,


Tegenwoordig ben ik weer helemaal into the nails! Ik kijk elke dag op vaste sites om inspiratie op te doen voor mijn nageltjes. Ik heb afgelopen jaar een nagel-bijt-periode gehad, maar nu zijn ze alweer prima aangegroeid.
Hieronder wat plaatjes van nailart die ik zeker ga proberen!


Voor Halloween zijn cracknails echt eyecatchers!


Dit vind ik heel mooi, alle nagels hetzelfde, behalve de ringvinger. Dat heeft iets classy’s, vind ik.


Zoals je ziet houd ik wel van simpele nailart (mede omdat ik dat superingewikkelde niet kan)

Bovenstaande afbeeldingen zijn van deze site.


Dit soort nailart heb ik al op verschillende blogs voorbij zien komen. Je maakt het onder andere met alcohol en kranten.


Dit is vet!! Dat ik hier nog nooit eerder op ben gekomen! Dit ga ik zeker proberen!!! Hopelijk heb ik wel goede bijpassende nagellak, maar het gaat me vast wel lukken.


Dit is ook leuk bedacht! Ik kan de zebraprint door middel van Konad maken.


Dit is ook erg leuk bedacht, alsof je nagels een hartmonitor zijn.

Bovenstaande afbeeldingen komen van deze site.

Hebben jullie nog tips voor leuke sites qua nailart inspiratie?