Tags

, , , ,

Toen Essence met hun nieuwe lipgloss collectie kwam: XXXL Nudes, moest ik het testen. Ik ben gek op nude lipgloss, vooral bij felle looks! Lees verder voor foto’s en mijn mening.

De verpakking is mooi, je kan door het glas zien welke kleur je hebt. Rond de naam van de lipglosscollectie is de verpakking versiert met zilveren slierten. De dop is zilver. Ik moet wel zeggen dat de verpakking snel beschadigt. De letters slijten snel af en op de dop zijn ook al een aantal zwarte plekjes te ontdekken.

Dan de applicator. Het stokje is lang en de applicator zelf ook. Van een aantal mensen heb ik gehoord dat ze deze applicator niet fijn vinden werken, ik vind van wel! Je neemt misschien iets te veel op de applicator, maar dit is natuurlijk ook geen ramp. Wel zijn er lijntjes te herkennen als je de lipgloss aanbrengt, dit is een minpuntje.

De kleur valt niet echt te omschrijven. Het is eigenlijk transparant en geeft een extra glans aan je lippen. Je lippen voelen dan heel erg creamy aan, waar ik opzich niet zo fan van ben. Naast de glans die erin zit, zitten er ook glittertjes in, maar (gelukkig) niet teveel.

Essence is te koop bij het Kruidvat en de lipgloss kost €1,79. Voor deze prijs zou ik zeker even langs gaan om naar de 3 andere kleurtjes te kijken!

Cijfer: 8

Zou ik dit product opnieuw kopen? Jazeker!

Volg mij op Twitter!

Abonneer op mijn YouTube kanaal voor meer filmpjes! 

Volg mij op Bloglovin’!