Tags

, , , ,

De pasteltinten zijn net als vorig jaar ook dit jaar weer helemaal hot and happening. Om jullie te helpen voor het uitzoeken qua nagellak heb ik wat tips voor jullie. Te beginnen bij de nagellakjes van Catrice: 210 Just Married en de welbegeerde 240 Sold Out Forever. Lees verder voor foto’s en mijn mening! 

Over de verpakking van Catrice heb ik eigenlijk niet meer zo veel te vertellen. Elke keer wanneer ik een review schrijf over een product van Catrice komt er weer dezelfde mening: Ik vind de verpakking van Catrice casual, lekker tijdloos en niet te kinderachtig. Ook is het fijn dat je niet kan zien dat het een budgetmerk is.

Allereerst: 210 Just Married. Dit lichtroze pasteltintje is een mooi lakje wanneer je je nagels niet te veel op wil laten vallen. Ook is dit lakje erg mooi als basislaag voor nailart. Met de lichte shimmer maakt dit lakje zichzelf niet helemaal huidskleurig. Door de naam van het lakje ben ik gaan nadenken en ik ben het er mee eens dat deze lichtroze kleur heel erg geschikt is voor een bruiloft!

Het kwastje lakt fijn, maar laat wel lichte streepjes achter. Na 2 laagjes is je nagel helemaal bedekt en ben je klaar voor de pasteltrend!

240 Sold Out Forever, als Catrice het kon voorspellen met deze naam: dit lakje is erg vaak uitverkocht. Deze pastel / mintgroene kleur laat je nagels wat meer opvallen dan 210 Just Married. Dit kleurtje heeft iets minder shimmer dan het lichtroze lakje, maar is nog steeds erg mooi!

Het kwastje van dit lakje laat geen streepjes achter en lakt erg voor. Ook na 2 laagjes van deze nagellak ben je klaar voor de pasteltrend!

Catrice is te koop bij het Kruidvat en de nagellakjes kosten €2,50 per stuk.

Cijfer: 8

Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja zeker, en ook allang gedaan!

Volg mij op Twitter!

Abonneer op mijn YouTube kanaal voor exclusieve filmpjes!

Volg mij op Bloglovin’!