Tags

, , ,

Toen ik dit weekend bij mijn beste vriendinnetje Ida bleef slapen, zag ik in de douche dit mooie flesje. Aveda Rosemary Mint Shampoo in een miniflesje. Ik had al veel over het merk Aveda gelezen op andere beautyblogs, deze shampoo móést ik dus even proberen! Lees verder voor het review.

Helaas kon ik niet zelf een foto maken van de ingrediënten en het flesje zelf, want ik had mijn camera niet bij. De verpakking is mooi, tijdloos en straalt rust en frisheid uit.

De substantie is groen en de geur is onbeschrijflijk lekker! Het is een scherpe mintgeur, waar je wel van moet houden. Het product smeert goed in en je hoeft niet overdreven veel te gebruiken voor lang haar. Mijn haar rook een paar uur nog heel erg lekker!

De dag dat ik het had gewassen (’s ochtends) ging ik naar het strand. Mijn haar werd droog, dit kan zowel door het zand van het strand zijn als de shampoo. Hier kan ik dus niet goed over oordelen. Het verschilt overigens per haar of je haar droog wordt of niet, ik lees verschillende reviews over dit product met verschillende meningen.

Helaas was dit een kort review, zonder spectaculaire foto’s (haha!), volgende keer beter! Aveda  is te koop in de Avedashops en bij de kapper.

Cijfer: 7

Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja.