Tags

, ,

Mijn eerste review over een haarproduct (: Ik koop eigenlijk nooit een haarverzorgingsproduct bij de kapper, maar dit product kreeg ik bij het laten zetten van mijn permanent. Lees verder voor een review en foto’s! 

De verpakking van Goldwell is erg mooi. Het is een zilveren spuitbus met donkergrijze en roze letters. Op de dop zit een leuk detail: het roze is teruggebracht in een hoekje van de dop. De fles voelt licht aan en is zo ook goed geschikt om op reis mee te nemen. De fles bevat 150 ml.

Zoals je ziet staat er dat dit geschikt is voor gekleurd haar, maar ik gebruik hem op mijn permanent en dat werkt ook goed. Door de fructose die in de spray is verwerkt, heeft de spray een aangenaam, zwoel geurtje.

De spray is bedoelt om je haar te doen glanzen wanneer het dof en futloos is. Wellicht geeft dit geen volume aan je haar, maar doordat je haar meer glanst, fleurt het ook al wat meer op. Deze spray gebruik je als eerste stap in je haarverzorging en je gebruikt hem op droog haar. De spray beloofd de kleur te behouden als je je haar geverfd heb. Helaas kan ik hier niks over zeggen, omdat ik simpel weg geen geverfd haar heb.

Enig nadeel is dat Goldwell exclusief bij de kapper te koop is. De spray kost €6.95.

Cijfer: 8

Zou ik dit product nog een keer kopen? Ja.

Volg mij op Twitter!

Abonneer op mijn YouTube kanaal voor nog meer filmpjes!

Volg mij op Bloglovin’!