Tags

, , , , ,

Eerlijk gezegd loop ik altijd voorbij het schap van het make-up merk 2true. Ik heb ook maar een paar producten van dit merk, waaronder deze bronzer. Lees verder voor een review en foto’s (:

De verpakking van deze bronzer is erg simpel. Het doosje waar het product in zit is bronsachtig bruin en het deksel is doorzichtig. Met roze, glimmende letters staat er op: 2True All Over Natural Bronzing Powder. Ik heb hem in de kleur Shade no. 2. Ik weet niet meer of er ook lichtere kleuren waren, dit is namelijk een vrij donkere kleur. Het is te lang geleden om het te herinneren. Het doosje bevat 17 gram, wat relatief veel is voor een poeder.

De poeder is tot elkaar geperst en het voelt lekker zacht aan. Van een afstandje ruik je deze bronzer wel en het is onprettig. De geur is een typisch, chemische geur.

De kleur is bijna identiek aan mijn huidskleur, daarom geeft hij op mijn huid alleen shimmer af.

De kleur is bijna identiek aan mijn huidskleur, daarom geeft hij op mijn huid alleen shimmer af.

Qua pigmentatie is deze bronzer wel een topper, hij geeft veel kleur af. Wel is deze kleur moeilijk te blenden, je moet dus oppassen met de hoeveel poeder die je op je kwast pakt. De kans bestaat hierdoor ook dat je een worteltje wordt, helaas.

Let op: Helaas zit er in deze bronzer het ingrediënt p-Chloro-m-Cresol. Wat dit ingrediënt met je huid doet is nog niet helemaal duidelijk, dat is al één opmerkelijk punt. Het tweede is dat er wel is bewezen dat meer dan 2% van dit ingrediënt in het product kan leiden tot huidirritatie. 2True vermeldt niet hoeveel procent er van p-Chloro-m-Cresol in de bronzer zit.

2True is te koop bij het Kruidvat, je betaalt rond de 3 euro voor de bronzer.

Cijfer: 6

Zou ik dit product opnieuw kopen? Nee.

Volg mij op Twitter!

Abonneer op mijn YouTube kanaal voor meer filmpjes!

Volg mij op Bloglovin’!