Tags

, , , , , , ,


Wellicht had je deze foto al op mijn Twitter gespot.

I Love Nailart! Het is leuk tijdverdrijf en je krijgt uiteraard ook een leuk resultaat! Deze nailart is simpel, al moet je er wel geduld voor hebben. Kijk je mee?

Wat heb je nodig?

  • Basecoat
  • Witte nagellak voor de onderlaag
  • Verschillende felle kleurtjes
  • Topcoat
  • Satéprikkers
Ik gebruik 3 felle kleurtjes, uiteraard kan je ook kiezen voor 2, 4 of meer kleurtjes!
Deze producten heb ik gebruikt: 
  • Basecoat van Kruidvat eigen merk
  • Essence French White (uit het French Manicure pakketje)
  • Catrice 170 I Scream Peach!
  • Catrice 130 Lucky in Lilac
  • Rimmel 825 Sky High
  • Catrice Topcoat
Stap voor stap: 
  1. Als eerste breng je natuurlijk de Basecoat aan.
  2. Als onderlaagje voor de nailart breng je een witte nagellak aan. Laat deze drogen en breng, zo nodig, nog een 2e laagje aan.
  3. Kies een fel kleurtje en laat daarvan een druppel op je nagel vallen op de plek waar jij het wilt.
  4. Pak een satéprikker en trek vanuit de druppel lijntjes, alsof deze druppel uit elkaar is gespat. Ter decoratie kan je met de satéprikker ook stipjes aanbrengen.
  5. Doe dit ook zo met de andere kleurtjes, maak er een leuk geheel van!
  6. Als alles op is gedroogd, breng je ter bescherming van de nagellak nog een Topcoat aan.
Klaar is Kees! Simpel, is het niet?! Je kan het zo vrolijk maken als jij wilt!
Veel plezier met het versieren van je nagels op deze manier!
P.S. Sorry voor mijn onverzorgde nagels! Ik ben aan het nagelbijten sinds kort door stress. Ik was ook aan het twijfelen of ik uberhaupt deze how-to wel zou maken, maar het is zó’n leuke nailart dat ik wel moest, haha😉