Tags

, ,

Ik kwam erachter dat Bourjois het enige wat duurdere merk is waarvan best veel heb. Het is dus leuk om hier een look mee te maken. Bij deze look heb ik dus alleen maar Bourjois producten gebruikt. Lees verder om de details te zien! 

Voor mijn ogen heb ik het smokey eyes trio gebruikt in 10 Gold Smoking. Maar voor in de crease heb ik een donkergroene mono oogschaduw gepakt in 07 Noir Emeraude. De witte kleur in het oogschaduw trio heb ik overigens ook als highlighter op het wenkbrauwbot gebruikt. Ik kan niet zonder oogpotlood, maar om de look iets zachter te maken pakte ik een bruin oogpotlood in plaats van een zwarte. De bruine is in de kleur 78 Brun Design. Als extra heb ik nog een winged eyeliner gemaakt met Liner Clubbing in 81 Absolute Black. Op mijn wangen heb ik een blush in 33 Lilas D’Or, wat ook een beetje een highlighter is. Hij zorgt voor een mooie glans.  Tot slot heb ik op mijn lippen een 3D Effet Cosmic lipgloos aangebracht in de kleur 41 Brun Magic.

Deze producten heb ik allemaal gebruikt

Deze producten heb ik allemaal gebruikt

Deze producten van Bourjois heb ik gebruikt

Deze producten van Bourjois heb ik gebruikt

Verder heb ik een paar andere merken voor op mijn gezicht gebruik, zoals een Maybelline foundation en poeder en de oogschaduwbasis van Essence: You Rock! 

Wat vinden jullie van Bourjois? Heb je ook veel dingen of vind je het niet zo’n leuk merk? 

Volg mij op Twitter!

Abonneer op mijn kanaal op YouTube!

Volg mij op Bloglovin’!