Tags

Tags vind ik altijd heel leuk om te lezen! Het geeft iets persoonlijks en goede afwisseling aan een blog. Deze tag kwam ik tegen op een andere blog en iedereen mocht hem overnemen. Hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt :)!

Deze tag heb ik over genomen van Roos !

Als ik warm zeg, zeg jij:

Als ik lekker zeg, zeg jij:

pinkcalibre

Als ik knap zeg, zeg jij:

Leonardo diCaprio als Romeo in Romeo & Juliet!

Leonardo diCaprio als Romeo in Romeo & Juliet!

Als ik schattig zeg, zeg jij:

♣

Als ik leuk zeg, zeg jij:

Daily Dose of Happiness!

Als ik favoriet zeg, zeg jij:

De Trevi-Fontein in mijn favo stad: Rome!

De Trevi-Fontein in mijn favo stad: Rome!

Als ik jurk zeg, zeg jij:

Bride at Low Tide | Flickr - Photo Sharing!

Als ik rood zeg, zeg jij:

Вот дерьмо его Понедельник завтра

Als ik mobiel zeg, zeg jij:

ƒιƒтнανεnυεнειrεѕѕ

Als ik honger zeg, zeg jij:

Woulx

Als ik saai zeg, zeg jij:

Geometry by ~LifeStartsNow

Als ik schitterend zeg, zeg jij:

Tumblr

Als ik bloggen zeg, zeg jij:

Photoholic

De plaatjes zijn van weheartit.com

Hierbij tag ik iedereen die hem wil overnemen (: