Tags

, ,

Een tijdloze trend: Rode Lippen. Dit jaar is oranje helemaal hip en happening, maar in fashionworld kunnen rode lippen ook zeker niet ontbreken! Als je goed oplet dragen best veel mensen schaamteloos felrode lippen. Je ziet het ook nog vaak bij oude dametjes: het is tijdloos. Lees verder voor foto’s en mijn mening over deze tijdloze hype.

De rechter zit op mijn lippen

De rechter zit op mijn lippen

Rode lippen zijn catchy, gevaarlijk en in allerlei kleuren! Het is catchy, omdat het echt een blikvanger is. Je durft je te laten zien en vrijwel niemand zal dat afkraken! Het is gevaarlijk, omdat het natuurlijk een felle kleur is waarmee veel snel fout kan gaan. Oefening baart kunst en dit heb je ook zeker nodig😉. Rode kleuren bestaan natuurlijk uit een aantal tinten: licht rood, fel rood, mat rood, donkerrood, ga zo maar verder. Voor mijn foto’s heb ik een klassieke rode kleur gebruikt, dit is van het merk ‘The Colourworkshop’.

Sandra Bullock

Sandra Bullock

Het mooiste vind ik lipstick met een lippotlood. Dit geeft mooi de randjes aan, mits het in dezelfde kleur is als de lipstick. Als de kleur van het lippotlood donkerder is dan de lipstick zelf, staat dit vaak een beetje trashy.

Let wel op met rode lipstick dat het snel kan afgeven, dan zit het bijvoorbeeld aan je glas en dat staat een beetje raar! Ik vind rode lipstick erg mooi staan bij bepaalde mensen, maar dat ligt dan ook echt wel aan hun huidskleur en verdere ooglook et cetera. Sommie mensen kunnen het gewoon niet hebben, al veranderd dat vaak als je er eenmaal gewend aan bent ;)! Probeer dus gewoon een keer de uitdaging aan te gaan en kijk hoe mensen erop reageren!

Dit jaar is natuurlijk ook oranje een hele hype. Deze kleur wordt dan uiteraard ook gebruik op de lippen. Hoe kijken jullie tegen deze oranje-hype aan? Durven jullie het aan, of blijven jullie veilig bij jullie eigen kleurtjes? Let me know!

Volg me op Twitter!

Abonneer op mijn kanaal op YouTube!

Volg mij op Bloglovin’!