Tags

, ,

Bij sommige producten weet je niet of het nou een blush of een highlighter is. Dat probleem heb ik ook bij dit product. Bourjois Blush in 33 Lilas D’or. In het doosje is het een roze kleur met gouden glitters, maar eenmaal op het gezicht aangebracht zie je niet meer dan alleen de gouden glitters. Foto’s en het verdere review lezen? Klik verder!

De blush komt in een mooi rond doosje, net als de mono oogschaduws van Bourjois. De kleur van het doosje geeft ook een beetje de kleur van het product aan: het is zacht roze. Eenmaal in het doosje, zie je dat er ook nog gouden glitters doorheen zit. Er zit een kwastje bij de blush en in het doosje zit een spiegeltje, handig voor onderweg dus! Je doet het doosje open door op het gouden knopje te drukken.

De blush zelf zit op elkaar geperst in het doosje als een zacht roze kleur die hard wordt door de gouden glitters die er doorheen komen. Ik heb deze kleur gekocht, omdat de zacht roze kleur me zo mooi leek op mijn iets donkere huid. Maar helaas: er komen alleen gouden glitters vanaf. Ook als ik een swatch maak met mijn vinger krijg ik alleen gouden glitters. Bummer!


Je kan deze blush dus beter gebruiken als highlighter, dan zal het een mooie kleur zijn. Helaas misleidt Bourjois haar klanten door de kleur roze te maken in het doosje, zodat ze denken dat het een blush is. Veel mensen weten niet goed wat highlighters zijn, zij zullen dus sneller een blush dan een highlighter kopen.

Bourjois is te koop bij Etos en de blush kost €10,90.

Cijfer: 6

Zou ik dit product opnieuw kopen? Nee, als Bourjois mij zo misleidt, ga ik liever voor een ander merk.

Volg mij op Twitter!

Abonneer op mijn kanaal op YouTube!

Volg mij op Bloglovin’!