Tags

, , ,

Apple… Apple <333. Apple is echt een superfijn merk vind ik. Ik ben dan ook nog steeds onwijs blij met mijn iPod Touch met 8GB. Na 2 jaar is hij nog heel en doet hij het onwijs goed! Ik gebruik hem elke dag en zelfs na een bijna fatale val, doet hij het weer! Meer info? Lees verder! 

Mijn iPod Touch kocht in januari in 2009. Ik was één van de eerste op school die een iPod Touch had en ik voelde mezelf wel heel cool,hahaha. Niet wetende van de iPhone 4 natuurlijk😉 Anyways, ik ben nog steeds onwijs blij met mijn iPod! Ik kan er welliswaar niet mee bellen, maar de free WiFi en apps vind ik geweldig! Regelmatig check ik nog voor nieuwe apps.

Ik heb er veel apps op staan, maar degene die ik toch wel het meeste gebruik zijn YouTube, Bloglovin’, Twitter en WordPress. Ook check ik soms buienradar en bekijk ik het nieuws op de Nu.nl App.

Voor muziek luisteren is deze iPod ook geweldig, helaas gingen mijn originele Apple oortjes na ongeveer een jaar stuk. Ook mijn iPod heeft een paar maanden geleden een bijna fatale val gehad. Ik liet hem vallen en ik kreeg wit scherm. Ik kreeg het niet meer terug! Na een paar keer zachtjes op de iPod slaan kreeg ik het ook niet terug. Ik had tentamenweek, dus misschien was het maar goed om even niet ‘verslaafd’ te zijn aan mijn iPod, daarom borg ik hem op in een laatje. Na deze tentamenweek haalde ik hem maar weer tevoorschijn, met hoop dat hij het weer zou doen. Wit scherm… Ik sloeg een paar keer  EN IK HAD MIJN SCHERM TERUG. Apple, ik hou van je! Nu kan ik mijn iPod weer normaal gebruiken, al ben ik wel als de dood dat hij nog een keer valt!

Het Apple teken is al bijna niet meer te zien, zo oud is hij!

Het Apple teken is al bijna niet meer te zien, zo oud is hij!

Er zijn nu verschillende iPod Touch, ook een nieuwe met een camera erin. Een iPod Touch kost rond de 200 euro en is te koop bij Media Markt en in de MacStore.

Volg mij op Twitter! 

Abonneer op mijn kanaal op YouTube!

Volg mij op Bloglovin’!