Tags

, , , , ,

Zoals jullie vast wel gemerkt hebben, is Essence langzaam maar zeker haar assortiment aan het uitbreiden. Hierbij zijn ook een aantal kwasten gekomen. Ik heb 2 dezelfde kwasten. Eén gebruik ik om bronzer aan te brengen en de ander gebruik ik voor blush. Benieuwd naar wat ik ervan vind? Lees verder! 

De kwasten zijn gemaakt van synthetisch haar. Ze hebben een mooi zwart ‘handvat’ (hoe noem je zoiets?). De haren zijn wit met een roze topje, erg mooi. Als je ze koopt, zitten ze in een plastic hoesje, ook professioneel van Essence.

De haartjes zijn ongelooflijk zacht! Maar ik moet zeggen dat de kwast wel snel vies wordt. De ‘vieze’ bruinige kwast gebruik ik voor de blush en de ‘nieuwe’ kwast gebruik ik voor de bronzer. Ik was mijn kwasten vaak genoeg, maar de blush kwast wordt gewoon niet meer zo mooi als dat hij was😦. Jammer dit, want het is wel een fijne kwast, maar dit is onhygienisch!

Na het wassen hebben de kwasten gelukkig geen last van haar uitval en ze drogen snel. Essence is te koop bij het Kruidvat en de kwasten kosten €2 per stuk, geweldig toch?!

Cijfer: 7

Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja! Anders had ik er ook niet twee van😉

Volg mij op Twitter! 

Abonneer op mijn kanaal op YouTube! 

Volg mij op Bloglovin’!