Lieve lezeressen,

Mijn laptop is kapot! Ik baal er zo van! Hij is nu naar de reparateur, maar waarschijnlijk is hij niet meer te redden. Daarom krijg ik één dezer dagen een nieuwe laptop. Er staan nog een paar artikelen op de planning. Waaronder een filmpje, maar aangezien ik via mijn iPod mijn filmpjes niet kan uploaden, houdt dit dus op. Natuurlijk krijgen jullie het filmpje zo snel mogelijk te goed!

Ik typ dit nu op mijn iPod. Ik kan nog wel informatieve en “Wat vind jij?!” en “Mijn…” artikelen schrijven, maar deze zullen dan zonder plaatjes gepubliceerd worden. Tenzij ik kan uitvinden of ik toch iets kan doen met de plaatjes.
Ik hoop uiteraard dit laatste, want ik hou er echt van om jullie teleur te stellen met dit nieuws!

Wellicht zal ik mijn laptop snel hebben, dit kan maandag zelfs al zijn! Dan krijgen jullie zeker veel en goede artikelen van mij te goed en misschien zelfs een winactie?!

Ik hoop dat jullie begrip hiervoor hebben (blame it on the laptop, hihi). Bedankt alvast, meiden!

xoxo,

Liefs,
Ariane.