Tags

, , ,

Bourjois heeft in haar collectie erg mooie mono oogschaduws. Deze mooie lijn heeft allerlei verschillende kleuren. De winter is natuurlijk (gelukkig!) voorbij, maar toch wil ik jullie deze schoonheden even laten zien. Lees verder voor foto’s en swatches! 

Ik heb een donker groene en een donker paarse kleur. De ronde doosjes zijn chiq en in de kleur gemaakt die er ook in zit. De doosjes geven een metallic glans af en je krijgt er ook een sponsapplicator bij. Ook zit er in het een papiertje waarop staat dat je de kleurtjes ook in combinatie met water kunt gebruiken. In het doosje zit 1,5 gram, dit is gemiddeld voor een mono oogschaduw.

De donker groene (07 Noir Emeraude) bevat meer pigment dan de donker paarse (12 Bleu Magnétique). Deze kleurtjes zijn het beste te gebruiken in combinatie met water, dan geven ze het mooiste resultaat. Dit zie je ook op de foto’s. De verticale swatches zijn de kleurtjes op zichzelf en de horizontale swatches zijn de kleurtjes in combinatie met water. Later droogt het water als het ware op en kan je de kleuren nog mooi blenden.

Bourjois is te koop bij de Etos en de mono’s kosten €7,95 per stuk. Zijn jullie benieuwd naar een look met (één van) deze kleuren, of is het daar al te zomers voor? Let me know, honeys!

Cijfer: 7

Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja.

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn YouTube kanaal

Volg mij op Bloglovin’