Tags

, , , , ,

Catrice is een fijn budget merk, maar L’Oreal Paris mag er ook wel zijn voor de prijzen. Deze eigenlijk allebei goede merken doen het prima in mijn stash. Wanneer ik krap bij kas zit, ga ik voor Catrice. Heb ik net mijn kleedgeld binnen? Dan ga ik voor L’Oreal Paris. Wat is nou het verschil tussen deze merken? En is de duurdere kwalitatief altijd beter? Deze keer gaat het tussen de mascara’s. Lees verder als je wilt weten welke ik nou de beste vind en waarom! 

Catrice All Round Mascara belooft ‘Extra volume, Length & Curl’. Deze mascara kost rond de 3 á 4 euro bij de Kruidvat, waar Catrice in vrijwel elk filiaal te vinden is. Er zit 12 ml in.

L’Oreal Paris Volume Million Lashes Extra-Black belooft optisch vollere en zwartere wimpers. Deze mascara is bij vrijwel elke drogist te verkrijgen en kost ongeveer €16,95.

L'Oreal Paris

L'Oreal Paris

Catrice

Catrice

Je kan het verschil tussen beide mascara’s best goed zien. L’Oreal Paris geeft meer volume, dan wat Catrice belooft. Maar Catrice spreidt de wimpers beter en maakt ze ook optisch langer. L’Oreal Paris geeft wel meer kleur af en is ook zeker ‘Extra-Black’ en zwarter dan Catrice.

Ik zou voor L’Oreal Paris Mascara gaan, omdat deze meer kleur afgeeft. Wat wel vervelend is met deze mascara dat je snel je ooglid aanraakt en je wenkbrauwbot. Dit kan erg vervelend zijn wanneer je net een mooie ooglook hebt gemaakt met oogschaduw. Hiermee moet je dus wel rekening houden, maar ik vind hem kwalitatief beter dan de Catrice mascara.

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn YouTube kanaal

Volg mij op Bloglovin’