Tags

, , , ,

Catrice heeft een aantal producten vernieuwd, zo ook de lipgloss. Ik wilde eens af van mijn bescheiden lipglossjes, dus ik kocht een rode lipgloss. Lekker gewaagd, niet?! Lees verder voor foto’s en info!

De verpakking is erg mooi, modern en niet kinderachtig. Je ziet de kleur meteen door het glas heen en aan de onderkant zitten ‘chaotische’ zwarte strepen. Wat me wel opvalt: de naam van de lipgloss is nergens op de verpakking te bekennen. Hebben lipglossjes van Catrice geen naam? Of zat deze op de sticker die ik er af heb gehaald? :$ Dat is dus ook meteen de reden van de ‘viezigheid’ op de verpakking: het zat helemaal dichtgeplakt, zoals we van Kruidvat gewend zijn🙂

De lipgloss is een dikke substantie, deze is niet zo erg goed uit te smeren en laat lijntjes achter. Het beste kan je deze lipgloss eigenlijk aanbrengen met je vingers. Op mijn hand ziet de kleur er veelbelovend uit, maar op je lippen valt dit toch tegen.

De applicator om de lipgloss op je lippen aan te brengen is erg lang, ik vind kortere applicators persoonlijk veel handiger. Hiermee zit je best wel overal mee in de weg, zeg maar.

De kleur is niet ‘flitsend’ ofzo, het is een roodachtige kleur, maar dus geen felrood. Erg dekkend is hij ook niet, jammer genoeg. Daarbij moeten we natuurlijk er wel aandenken dat dit geen lipstick is, maar een lipgloss. Lipsticks zullen dus beter dekken dan de lipgloss, zo zal dat hier ook het geval zijn.  

De lipgloss belooft tot 4 uur te blijven zitten. Ik heb met de lipgloss gegeten, gedronken en gelachen en jammer genoeg bleef hij niet zitten. Ook proefde ik erg sterk de smaak van de lipgloss, welke erg chemisch en dus niet lekker is, bummer.

Catrice is te koop bij bijna elk Kruidvat filiaal. De lipgloss kost rond de 2 á 3 euro.

Cijfer: 6

Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja, als leuk budget product

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn YouTube kanaal

Volg mij op Bloglovin’