Tags

, , , ,

Eigenlijk is dit product geen artikel waard. Ik heb het al verteld in het filmpje over mijn eyeliner en oogpotloden stash, maar deze eyeliner is echt bagger. Lees verder om te kijken wat er nou mis is met deze eyeliner.

Allereerst: ik vind het niet fijn om een product af te kraken. Mensen hebben eraan gewerkt om dit tot een succesvol product te maken, helaas is dat in mijn ogen niet gelukt. Ik heb gelezen dat meer mensen dit probleem hebben met de Gosh eyeliner, ik ben dus niet de eerste met dit probleem.

Om de eyeliner te dragen is het een prima eyeliner. Hij zit in een mooie verpakking van 3 ml. En de kleur die je op je ogen krijgt is ook die in de verpakking. Het is een mooie metallic paarse kleur, die leuk is voor een feestje of dergelijke. De kleur heet nummer 17.

Ter demonstratie van het probleem ga ik de eyeliner niet op mijn ogen aanbrengen, maar op mijn hand. Het probleem is namelijk dat je het product niet, echt niet van je ogen af krijgt. Ik wil niet met een geïrriteerd oog rondlopen, met nog her en der paarse vlekken, vandaar dat ik het op mijn hand demonstreer.

Zoals je ziet droogt de eyeliner gewoon op op mijn hand en plakt hij zich als het ware vast aan de huid. Hierdoor kan je schrobben wat je wilt, maar met een wattenstaafje / wattenschijfje met oogmakeup remover krijg je hem er echt niet af. Op de huid rond de ogen gaat dit erg irriteren, waarna je dus met een erg geïrriteerde huid rond je ogen rondloopt. Op de hand valt dat mee, omdat deze huid niet zo gevoelig en dun is.

De zwarte eyeliner van Bourjois is er in 1 veeg af, maar de eyeliner laat zich gewoon niet verwijderen. Na lang boenen, gaat het er alsnog niet af. Ik vrees dat ik maar gewoon moet wachten totdat hij eraf slijt ofzo… Dit is opzich best een ernstig probleem, want stel dat dit gebeurd op je oog, dan heb je een probleem. Daarom wilde ik mijn probleem met jullie delen als een soort waarschuwing.

De Gosh eyeliner is een fijn product in gebruik, maar als je ‘even snel’ je make-up wilt verwijderen na een avondje stappen, ben je erg lang bezig. Dit is dus echt niet meer leuk.

Gosh is te koop bij de Kruidvat. De eyeliner kostte rond de 6 euro.

Cijfer: 4

Zou ik dit product opnieuw kopen? Nee, er zijn genoeg eyeliners die wel te verwijderen zijn😉

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn YouTube kanaal

Volg mij op Bloglovin’