Tags

, , , , , ,


Vorige week was het 1+1 gratis op alle nagellakjes bij de Kruidvat, daar moest ik natuurlijk even inslaan! Ondanks mijn superlage budget, heb ik toch twee leuke lakjes van Catrice gekocht: ik kon ze niet laten liggen. Ik heb gekozen voor 170 I Scream Peach! en 120 Plum Play With Me. Lees verder voor informatie en swatches. 

I Scream Peach! is een fijn zomers kleurtje. Zoals de naam het al zegt, het is een peachy kleurtje. Dit kleurtje neigt naar roze, maar heeft ook iets weg van een oranje tint. Zoals vrijwel elk licht kleurtje, dekt deze kleur niet na 1 laagje, 2 laagjes zijn zeker een must! Ik vind het een heel mooi kleurtje, zeker voor de zomer!

Plum Play With Me is al een veel besproken lakje. Deze donker paarse tint is echt classy en chiq. Ik vind het meer een kleurtje voor de herfst ofzo, minder voor de zomer. Dit lakje dekt ook pas na twee laagjes, maar dan heb je ook wat, want ik vind het een heel mooi kleurtje!

Samen zijn de kleurtjes ook heel mooi, ze passen goed bij elkaar. Leuk voor nailart of iets dergelijks🙂. Beide lakjes laten geen strepen of kuiltjes achter, ze lakken mooi egaal. I Scream Peach! is op je nagels een tikje feller en Plum Play With Me is een tikje donkerder op je nagels.

De lakjes van Catrice zijn voor €2.49 te koop bij Kruidvat.

P.S.: Sorry voor mijn onverzorgde nagels, ik had ze de avond voor deze foto’s afgebeten :$.

Cijfer: 7
Zou ik deze producten opnieuw kopen? Ja!

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn kanaal op YouTube

Volg mijn blog op Bloglovin’