Tags

, , , , ,

Zoals jullie in het artikel over mijn permanent hebben kunnen lezen, is mijn haar aardig beschadigd door het inzetten van de krullen. Ook het verzorgen van deze krullen is erg moeilijk en het ziet er al snel dof uit. Daarom heb ik een masker voor mijn haar gekocht: Glans & Care Masker van Andrélon voor dof haar. Voor foto’s en review, lees verder!

De verpakking van het masker is een bakje met een draaidop. Zoals we het wel kennen van Andrélon zijn de kleuren paars en wit. Er zit 250 ml in het potje, waar je erg lang mee kan doen. Pas wel op: er zit parfum in dit masker.

Andrelon over dit masker: Andrélon intensief voedend masker is speciaal ontwikkeld om dof haar weer te laten glanzen. Want dof haar kan wel wat extra verzorging gebruiken. Dit masker, met parelextract en zonnebloemolie, dringt tot diep in je haar door. Daardoor kan het extra goed zijn werk doen en brengt het de diepe, natuurlijke glans van je haar weer naar boven. Je haar ziet er gezond uit en voelt zijdezacht aan.


De substantie is dikker dan normale shampoo, het is meer een pasta. Het ruikt wel erg lekker, moet ik zeggen, maar ik kan de geur geen naam geven. Je kan erg lang doen met dit potje, sowieso omdat je het niet elke dag hoeft te gebruiken.

Om de goede hoeveelheid te hebben voor je haar, neem je iets meer dan wanneer je shampoo in je haar zou doen. De pasta is dikker en dus moeilijker te verdelen, hierom moet je iets meer pasta nemen dan dat je normaal shampoo op je hand doet. Dit masker breng je aan onder de douche, op nat haar. Dit laat je 5 minuten intrekken, waarna je het er goed uitspoelt.

Hierna voelt je haar meteen zachter aan en ook wanneer het opgedroogd is, ziet het er nog steeds prachtig glanzend uit! Ik ben tevreden over dit maskers, het is echt goed voor mijn haar!

Je kan het masker ook nog in combinatie gebruiken met de andere Glans & Care producten uit deze lijn van Andrélon: de shampoo en conditioner en het serum.

Andrélon is te koop bij de drogist.

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn YouTube kanaal

Volg mij op Bloglovin’