Tags

, , , ,

Elke week komt er een nieuwe update over iets van mij. Iets van mijzelf, waar ik mijn mening overgeef en hoe ik iets ervaar. Het artikel over het Bevrijdingsfestival 2011 is hier een beetje een voorbeeld van: ik vertel wat ik heb gedaan en hoe ik het heb beleefd et cetera. Het is dus een persoonlijke touch (: Lees verder voor de eerste ‘Mijn….

Deze week ga ik het hebben over mijn permanent. Jullie kennen me allemaal met krullend haar, wat soms een beetje pluist. Maar van mezelf heb ik heel lang, stijl haar met een beetje slag! Ik wilde heel graag krullen, dit kreeg ik dan ook eindelijk voor mijn verjaardag in januari van mijn mama! Ik wilde graag dit soort krullen:

”Oh, ja! Geen probleem, komt zo voor elkaar!” Niet dus, ik vertrouw eerlijk gezegd geen enkele kapper die een beetje twijfelend zegt dat het wel voor elkaar komt. Zeg gewoon eerlijk dat het niet kan en doe het niet alleen voor het geld, maar denk ook aan de klant.

Nu zit ik dus opgescheept met een schapenkrullenbol, vreselijk vind ik het. Ik heb deze permanent al bijna 5 maanden en ik weet niet hoe ik er vanaf kan komen. Laatst las ik iets over ‘zware shampoo’, dat ga ik maar eens proberen dan. Ik ga het niet stijlen, daar breekt mijn haar vanaf en dat is heel slecht voor je haar. Ik wil mijn mooie stijle lokken terug. You only know what you’ve got, when it’s gone. 


Ik merk ook gewoon dat dit een van de weinige foto’s is die ik ook daadwerkelijk met mijn krullen heb. Ik vind het niet mooi en het is zeker niet wat ik wilde. Eén ding is zeker: naar die kapper ga ik níét meer! Hopelijk ben ik niet de enige met slechte ervaringen bij een kapper, let me know that I’m not the only one!

Recentste foto, hierbij zijn de krullen wel weer een beetje uitgezakt:


Hier had ik het een paar dagen daarvoor gestijld.

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn kanaal op YouTube

Volg mijn blog op Bloglovin’