Tags

, , , ,

Na het artikel over de geur By Night van Christina Aguilera, laat ik jullie toch graag nog een apart artikel lezen over de bodylotion die bij deze geur hoort. Lees verder voor foto’s en mijn mening! 

De bodylotion zit in een mooie verpakking die ook wel de zwoelheid en de verleiding van de nacht voorstellen met het zwart en donker rood. Het kant gesymboliseerd op de tube is ook een beetje de trickyness van de nacht. Wat ik wel slecht en jammer vind, is dat er geen lijstje van ingrediënten op de verpakking staat. Ik wil graag weten wat ik op mijn huid smeer, ook als ik het test in de winkel!

De substantie is goed uitsmeerbaar en lekker romig. Het heeft echt een fijne geur, goed voor een feestje of gewoon om te gaan slapen. Het is namelijk geen ‘drukke’ geur, hiermee bedoel ik dat de geur je goed tot rust kan laten komen. De geur blijft lang hangen. Ik rook hem zelfs nog een beetje toen ik wakker werd na 7 uur geslapen te hebben!

Wanneer je hem opdoet, heb je niet zoveel nodig. Met een klein beetje kan je al een groot oppervlak bedekken. De bodylotion laat her en der een glittertje achter, maar is verder niet shimmery. Hij maakt mijn huid ook een stuk zachter, wat echt erg fijn is!

Mijn tube bevat 50 ml. De prijs is voor mij onbekend, omdat ik hem heb gekregen. Hij zal rond de 12 euro kosten, als je het weet, please comment! Dit is wel mijn fijnste bodylotion, omdat hij niet zo shimmery is, dat vind ik namelijk al snel té opvallend. Wat is jullie fijnste bodylotion / bodybutter?

Cijfer: 8
Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja.

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn kanaal op YouTube

Volg mijn blog op Bloglovin’