Tags

, , ,

Demak’Up is natuurlijk wel bekend van de verschillende soorten wattenschijfjes die ze hebben. Ook de wattenstaafjes en make-up removepads zijn wellicht bekend. Nu heb ik met mijn domme hoofd iets anders gekocht dan removepads. Night Resource pads zijn al natte wattenschijfjes met lotion, om je gezicht te reinigen. Ze zitten erg ‘vol’ van de lotion, daarom vond ik ze te ‘vet’ om op mijn ogen te gebruiken. Leuk om te testen, dat wel! Maar ik had echt removepads voor mijn ogen nodig, haha. Lees verder als je meer wilt weten over Demak’Up: Night Resource pads.

De pads komen in het bekende ronde potje van Demak’Up. Dit potje is iets groter en het is blauw (was ik dronken of high ofzo toen ik ze kocht? Duidelijk te onderscheiden van de oogremove-pads!!). De korte gebruiksaanwijzing geeft aan dat je de pads kan gebruiken op de ogen, het gezicht en de hals. Zoals al zei, vind ik ze iets te ‘vol’ van de lotion om op mijn ogen te gebruiken. Mijn ogen zitten dan onder de lotion, daar houd ik niet zo van, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Er zitten 26 pads in 1 potje.

Qua ingrediënten zitten er parabenen in. Zoals je al vaker leest: sommige mensen kunnen hier (lichte) allergische reacties van krijgen, maar lang niet iedereen hoor :)! Op de verpakking staat dan ook, en ik citeer: ”Indien op een bijzonder gevoelige huid een irritatieprobleem ontstaat, stop het gebruik en reinig met water”.

Bij gebruik zijn de pads echt heel fijn! Zoals ik al zei, gebruik ik de pads alleen op mijn gezicht en hals. Hiervoor zijn het voor mij de perfecte pads! Ik haal hiermee mijn gezichtmake-up (denk aan foundation en blush etc.) mee weg en het haalt écht alles weg! Hierna gebruik ik ook nog een nachtcrème als extraatje. Op je gezicht voelen ze lekker zacht aan. Zoals ze voor de ogen voor mij té doorweekt zijn met lotion, vind ik het voor mijn gezicht perfect! Zoals je ziet hebben ze een geribbelde kant en een geblokte kant. Ik gebruik de geribbelde kant eerst en dan haal ik met de geblokte kant nog echt de laatste restjes weg en ook eventueel make-up onder mijn ogen.

Demak’Up Night Resource pads zijn te koop bij de drogist voor €3,99.

Cijfer: 8
Zou ik dit product opnieuw kopen? Ja!

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn kanaal op YouTube

Volg mijn blog op Bloglovin’