Tags

, , ,

De maskers van Montagne Jeunesse vind ik erg fijn. Deze keer testte ik een Peel-Off Masque Anti Stress. Net na de vakantie begint de stress weer aardig te komen, aangezien je je dan weer gaat realiseren wat je eigenlijk allemaal nog moet doen! Dit masker laat je ontspannen en leidt de stress-gevoelens even om.

De organische dingen die in het masker zitten zijn: Komkommer, Jasmijn, Zwarte walnoot, Cactus, Avondsleutelbloem, Ginseng Wortel, Citrus, Bergamot en Vitamine E. Hiervan zijn er natuurlijk allemaal extracten genomen. Het masker ruikt sterk, een beetje naar mint. Mijn ogen begonnen zelfs een beetje te tranen bij het aanbrengen rond de ogen!

De gelei is doorzichtig en heeft een groene, mintachtige kleur. Deze smeer je uit over je gezicht en laat je 10-20 minuten zitten. Ik haalde het masker na ongeveer 15-20 minuten eraf. Dit doe je door middel van het maken van een soort ‘lipje’ waardoor je het masker zo van je gezicht kan trekken. Dit is heel grappig, maar doe het voorzichtig!

Na dit lekkere masker is de huid zacht en voelt fris aan. Echt een opfrismomentje! Als je dus even rust nodig hebt en lekker wilt bijkomen van alle stress die je hebt gehad, raad ik je dit masker aan! De maskers van Montagne Jeunesse zijn tussen de 1 en 2 euro.

Cijfer: 7
Zou ik hem nog een keer kopen? Ja.

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn kanaal op YouTube

Volg mijn blog op Bloglovin’