Tags

, , , , ,

Jullie hebben vast al veel gelezen over MNY! Ik heb er maar twee producten van eerlijk gezegd. Dit zijn een oogpotlood en een highlighter. Hierbij wil ik jullie graag de highlighter laten zien. Lees verder voor foto’s en swatches!

De highlighter komt in een rond doosje. Het product wordt door MNY blush genoemd, ik gebruik het als highlighter (het is ook echt niet roze). Het is schattig, niet te kinderachtig en gewoon clean, leuk doosje!

Dan natuurlijk de highlighter en de swatches! Er komt bijzonder veel pigment vanaf. De kleur is dan in sommige soorten licht ook te opvallend, maar dat is soms ook wel leuk, toch! Op de huid zie je niet de kleur zelf die in het doosje zit, maar gouden shimmer. Dit is erg mooi! Het is mooi te blenden en echt goed draagbaar.

Ik weet niet waarom, maar ik ben er niet hysterisch gek van ofzo. Dit is natuurlijk bij iedereen anders, maar het is wel écht een goede budget tip! Leuk om mee te beginnen qua highlightstash🙂 Dit was dan ook mijn eerste highlighter. Ik vind het jammer dat MNY geen leuke namen voor haar producten heeft gekozen, deze kleur heet dan ook 701. MNY is te vinden bij Etos (in een apart schap) en niet duurder dan €3.

Cijfer: 7
Zou ik dit opnieuw kopen? Ja hoor.

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn kanaal op YouTube

Volg mijn blog op Bloglovin’