Tags

, , , , ,

Bij mijn bestelling op Boozyshop kreeg ik een Wet n Wild lipstick cadeau. Hier was ik erg verrast, maar heel blij mee! Ik ben gek op lipstick, ik koop ze alleen niet zoveel. Weer een leuke aanwinst in mijn stash dus😉 Benieuwd naar de swatches? Klik snel op ‘Continue’!

De verpakking is mooi, simpel en klassiek. Je kan de kleur van de lipstick door de dop zien. De naam van de lipstick staat onderop de verpakking. Zoals bij (bijna) elke lipstick moet je wel voorzichtig de dop er weer op doen, zodat de lipstick zelf niet kapot maakt. Verder hoor je dat de dop goed op de verpakking zit, doordat het ‘klik’ zegt.

De kleur heet 904B, geen bijzonder leuke naam dus. Het is een oudroze kleur, welke iets donkerder is dan mijn eigen lippen. Dit kan je goed zien op de foto hierboven. Bij de linkerfoto heb ik de lipstick niet helemaal doorgetrokken, zodat je het verschil met mijn eigen lipkleur en de lipstickkleur kan zien. Zoals je ziet, gaat deze lipstick wel in de velletjes zitten.

Persoonlijk vind ik het kleurtje een beetje te mat, ik hou meer van een glansje en shimmer. Daarom doe ik vaak nog een lipgloss over deze lipstick heen, dat geeft ook een mooi effect!

Cijfer: 6, hij is te matte voor mij.
Zou ik dit product opnieuw kopen? Nee, de kleurtjes van Catrice spreken mij meer aan. Mede doordat ik niet zo hou van bestellen in webshops.

Wet n Wild zit helaas niet meer in het assortiment van Boozyshop!

Volg mij op Twitter

Abonneer op mijn kanaal op YouTube

Volg mijn blog op Bloglovin’