Tags

, , , , , ,

Films. Ik hou ervan❤. Echt één van de beste uitvindingen in de wereld voor mij. Lekker op de bank of lui in bed een film kijken, yaay! Eigenlijk doe ik het veel te weinig, maar dat betekent niet dat het superfijn is! In dit artikel zien jullie de trailers van de films die ik supergraag wil zien!

Insidious! Deze thriller is van de makers van Paranormal Activity en Saw… Ja, eng dus! Ik hou echt van dit soort films! Hij wordt 2 juni in de Nederlandse bioscopen verwacht, in België op 15 juni.

World Invasion: Battle Los Angeles is ook typisch zo’n film waar ik van hou! Ja, het is erg jongensachtig enzo, maar ik hou zo van actie en vooral geen klefgedoe! Vaak zitten er ook hele knappe mannen in dit soort films, hihi. Enneh, Ne-yo speelt er ook in, hot! Deze film is al in de Nederlandse en Belgische bioscopen.

The Hangover 2. Ja, deze moet ik gewoon zien omdat ik de eerste film ook gezien heb en die was echt hartstikke grappig! Ik ben dus gewoon benieuwd wat ze nu weer gaan doen en ik hou van deze humor :D! Mike Tyson speelt ook in deze film weer mee! The Hangover 2 wordt op 26 mei in de Nederlandse en in België een dag eerder in de bioscopen verwacht.

Transformers, weer zo’n jongensfilm. Maaaaarrrr SHIA LABEOUF <333333!!! Hij is zo leuk! En hij speelt dus weer in deze film, HOT. Transformers: Dark of the Moon wordt op 30 juni in Nederland en wederom een dag eerder in België.

Zijn jullie fan van dit soort ‘starwars’ films, of vinden jullie van die romantische comedies echt heel leuk? Eén van de eerste ‘echte’ films (na mijn k3 films dus) die ik zag was Star Wars, daarom is mijn smaak zo gebleven denk ik. Sommige romantische comedies vind ook leuk hoor (50 first days!), maar thriller, horror en actie spreekt mij echt veel meer aan. Ik ben benieuwd naar welke films jullie graag willen zien!