Tags

, , , ,

Essence heeft een nieuwe oogschaduwlijn: Colour & Shine. Deze ligt al wel een tijdje in de schappen, maar ik zou jullie toch graag een mooi kleurtje uit deze lijn laten zien. Benieuwd? Klik dan op ‘Continue’.

Ik heb een mooi aardetintje gekozen: 02 Stage Beauty. Eerst eens kijken naar de verpakking. Deze is simpel, zoals je van Essence kan verwachten. Wat wel nadelig is aan dit doosje, is dat hij moeilijk opengaat, althans bij mij. Verder is het een mooi, simpel doosje en sluit hij gelukkig wel goed! Het doosje bevat 1,5 gram oogschaduw.

Links: Glittertjes. Rechts: 'normale' kleur

Links: Glittertjes. Rechts: 'normale' kleur


Dan het belangrijkste: de kleur en kwaliteit. De kleur is een mooi zacht, lichtbruin kleurtje. Het lijkt op een baked oogschaduw, deze staan erom bekend dat ze meer pigment hebben en langer blijven zitten. De ‘barstjes’ in dit doosje zijn dus normaal, hier vind je goude/bruine glittertjes. Je kan dus een beetje kiezen welke oogschaduw je op wilt doen uit het doosje, al verschillen ze niet erg veel van elkaar.

Wat ik al zei, het is een baked oogschaduw, deze blijven langer zitten en geven meer pigment dan ‘normale’ oogschaduw. Bij deze is dat inderdaad ook het geval. De oogschaduw blijft lang zitten en heeft inderdaad meer pigment dan de anderen van Essence. Zoals de verpakking ook al vermeldt: Je kan je kwastje een beetje natmaken en zo de oogschaduw nat aanbrengen voor meer resultaat. Ik had vandaag met de oogschaduw paardgereden in de hitte en hij zit er nog steeds op! Zelfs bij hitte, inspanning en lange termijn blijft hij dus goed zitten.

Ik ben overtuigd van de Colour & Shine lijn van Essence!

Cijfer: 7
Zou ik dit product opnieuw kopen? Ik zou zeker nog een andere kleur van de Colour & Shine lijn van Essence willen uitproberen. Dit kleurtje heeft mij in ieder geval overtuigd!