Tags

,

Imagination is everything -- van Solitae bij Imonline.nl!

Moeders zijn één van de belangrijkste personen op de aarde. Wat meisjes betreft zijn moeders vaak hun beste vriendin. Moeder helpen, maar kunnen soms ook erg vervelend zijn! Soms heb ik zelf ook wel eens zo’n zucht… máaam-moment, maar dat maakt de relatie alleen maar sterker, omdat je er later vaak om kan lachen!

Mijn moeder is geboren op 25 september 1963 in Rotterdam. Qua innerlijk is ze echt nog heel jong! Mijn moeder heeft hele leuke humor, al moet je wel van haar sarcasme en droogheid houden. Mijn moeder is ongeveer 16 keer verhuisd en dat ging echt wel tot in de uithoeken van Drenthe naar Zeeland. Mijn moeder had een strenge jeugd, aangezien haar vader dominee was. Ze mocht niet uit en zelfs op zondag niet naar een wedstrijd met haar paard. Ergens had dit wel een voordeel, ze weet dat het op die manier niet kan in deze tijd, daardoor word ik best vrij opgevoed. Mijn moeder zei laatst nog: ”Je bent bijna 18, ik ga niet meer zeggen dat je iets niet mag, je komt zelf maar achter je fouten!” Als iets echt niet kan zegt ze het natuurlijk, maar zo’n losbol ben ik nou ook weer niet!

ksenia12 on Xanga

Ookal zijn er erg veel nare gebeurtenissen in haar omgeving gebeurd, mijn moeder straalt deze negatieve energie niet uit naar mij en mijn zusje. Natuurlijk uit ze haar emoties wel eens, maar ze reageert nooit iets af op ons. Ze denkt echt aan andere mensen en denkt eigenlijk nooit ”Ach laat maar zitten,” nee, als mijn moeder iets doet, gaat ze er ook voor!

Mijn moeder is kortom een hele speciale vrouw en zeker de belangrijkste in mijn leven.

Wat doen jullie voor moederdag?