Tags

, , , , , , ,

Nog even en het is zomer! Ook al hebben we nu al zomers weer, we moeten nog even wachten totdat we echt mogen zeggen dat het zomer is. Nog even een lente-look! Bij deze look liet ik me inspireren door bloemen en de lente. Vooral viooltjes vind ik mooie bloemen, maar die zie je niet zoveel in de lente. Zoals beloofd is deze look gemaakt door middel van het 88 palette. Maar ik begon natuurlijk met de oogschaduwbasis van Essence You Rock! 

Deze kleuren uit het 88 palette heb ik gebruikt. Eerst de licht paarse kleur (bovenste) in mijn binnenste ooghoek. Om deze nog iets lichter te maken, heb ik er een beetje witte oogschaduw overheen gedaan. Over de rest van mijn ooghoek heb ik paars met een beetje shimmer aangebracht. Op deze wijze heb ik het ook onder mijn oog aangebracht.

Om het af te maken heb ik er roze vloeibare eyeliner overheen aangebracht. Dit is Essence Metal Glam eyeliner (hij heeft geen naam). Als laatste gebruikte ik Sephora Ultra Black Mascara.

Het is een goed draagbare look, maar je moet er wel van houden!

Volg mij sindskort op Twitter! @Kissfromamango