Tags

, , , , , , , , ,

Zoals jullie in dit artikel konden lezen, was ik gisteren naar het Bevrijdingsfestival in Den Haag. Daarvoor had ik me natuurlijk wel mooi gemaakt. In dit artikel laat ik jullie zien wat mijn look was. Ik heb gewoon de basic producten op. Foundation, compact powder, blush, bronzer en highlighter net onder mijn oog en boven mijn blush.

Het is een vrij neutrale ooglook, met grijs en goudtinten. Als toevoeging heb ik nog een winged line toegevoegd boven mijn bovenste wimperrand. Ik had mijn wimpers niet gekruld, dat heeft geen effect bij mij, daarvoor zijn mijn wimpers al gekruld genoeg van zichzelf. Op mijn wenkbrauwen heb ik Hema wenkbrauwpotlood aangebracht.

Op mijn lippen had ik een lichtroze lipgloss van Sephora. Hier zitten roze en zilveren glittertjes in.

Deze producten heb ik gebruikt:
– Maybelline New York 24h SuperStay Foundation in 030 Sand
– Maybelline New York Affinitone Pressed Powder in 17 Rose Beige
– Sephora Blush Me! in Rose Rebelle no. 1
– MNY My Blush in 701 (staat niet op de foto)
– Essence Bronzing Compact Powder in 01 Bronzing Queen
– Hema Eyebrow Pencil in 11
– L’Oreal Paris Quad Pro in 303 Beige Taupe (Doutzen Kroes)
– Bourjois Paris Liner Clubbing in 81 Absolute Black
– Sephora Maximum Volume Mascara in Ultra Black
– Sephora Lipgloss in 13 Miami Pink