Tags

, , ,

Gisteren was ik op het bevrijdingsfestival in Den Haag! Het was onwijs leuk. Ik ging met vriendinnen naar Go Back To The Zoo en Waylon. Later werden we nog uitgenodigd voor de Official Masterpeace Afterparty. Enjoy the pictures and videos!

Soundos van onder andere Wie is de mol? van dit seizoen presenteerde op de 2 podia!

Mijn favo band (ook op het eerste plaatje): Go Back To The Zoo. Ge-wel-dig! Ze zijn supergoed live.

’s Avonds wilde een vriendin nog graag naar Waylon, dus ik ging mee. Waarom niet?! Het was heel leuk!

Sorry voor het gedraaide beeld, zo goed ben ik nou ook nog niet met het bewerkprogramma!


Vanavond komt een artikel online over de look die ik op had op dit festival!

Esmee, Iris, Ariane!

Esmee, Iris, Ariane!

edit: later werden we overigens ook nog uitgenodigd voor de Official Masterpeace Afterparty!