Tags

, , , , ,

NYX, een redelijk onbekend merk, maar dat betekent niet dat het niks is. Integendeel vind ik het een erg goed merk! Laatst nam ik weer eens een kijkje op en ik was nu toch wel een benieuwd naar de NYX Jumbo Eye Pencils. Dit zijn creamy oogpotloden met een erg dikke punt. Ze zijn te koop in onwijs veel kleuren, voor een kleine prijs: €3,59. Ik ben maar voor een basic kleur gegaan: Milk, oftewel wit. Jumbo Eye Pencils kan je gebruiken voor een oogschaduwkleur, maar ik gebruik ze als basis onder mijn oogschaduw. Hierdoor komen de oogschaduw kleuren die erover heen komen beter uit en komt hun kleur goed tot hun recht. Laten we het product eens gaan uitpluizen:

Let op: In dit product zitten parabenen, de huid kan daarop allergisch reageren.
De punt is bij mij zo ‘kort’ doordat de dop kapot is gegaan. Er zitten scheurtjes in, zodat ik het potlood tot de bodem van de dop kan drukken, wat natuurlijk niet de bedoeling is: mijn punt gaat eraan. Hieronder zie je de kapotte dop:

Je kan het product aanbrengen door middel van een kwastje, maar ik gebruik, net als bij de oogschaduwbasis, mijn vingers nadat ik een veeg heb gezet met het potlood zelf. Na goed uitsmeren, zie je nog een witte vaag, maar deze valt zeker niet te erg op. Je oogschaduw glijdt niet van je oog af en gaat ook niet in de lijntjes zitten. Dit is een erg fijn product! Neem zeker een kijkje op. Ze hebben namelijk ook Lip Pencils!

Cijfer: 7.
Zou ik dit opnieuw kopen? Jazeker, ik wil ook nieuwe kleuren uitproberen, maar de witte is zeker de moeite waard!