Tags

, , , , ,

Over het Hema Wenkbrauwpotlood heb ik de laatste tijd al veel gelezen. Het product wordt de hemel ingeprezen, het zou fantastisch zijn… Voor mij een reden om eens te kijken wat ik ervan vind. Voor €2,00 maakt het niet uit als hij wat minder is, dan is het geen rib uit je lijf!

Ik heb het potloodje gekocht in kleur nr. 11. Het bestaat uit een kant met een potlood en een kant met een borsteltje, 2 in 1! Handig voor onderweg dus, hoef je niet nog een apart borsteltje mee te nemen. Ik vind het altijd moeilijk om de kleuren qua wenkbrauwen te kiezen, maar uiteindelijk is het met toch gelukt. Ik heb een kleur gekozen die me iets lichter leek dan mijn eigen wenkbrauwen. Ik was bang dat ik al snel te donker zou kiezen, en hé, het is maar 2euro!

En ja, ik moet het toegeven: het potloodje is fantastisch! Het is goed gepigmenteerd en de kleur is perfect voor mij! Je kan er precies mee te werk gaan en het is super handig dat je het borsteltje vrijwel direct bij de hand hebt.

Het wenkbrauwpotlood is er ook nog een tint donker en nog twee lichtere tinten voor blonde dames. Ik vind het echt een aanrader!

Cijfer: 9!
Zou ik dit opnieuw kopen? Zekersteweten! No doubt!