Tags

, , , , ,

Mijn favo winkels zijn echt wel Woman at Work en Mango, maar voor goedkope alternatieven kan je altijd rondneuzen op de Haagse Markt. Dit is de grootste markt van heel Europa. Bij de standjes met groente en fruit, kleding, schoenen, tassen en nog meer spulletjes vind je altijd wel iets wat je aanspreekt! Ik was opzoek naar een zomerjurkje en zomerschoentjes. Ik doe nooit lang met schoenen (slechte voeten), dus voor mij is het zonde om dure schoenen te kopen. Ook zit in werkelijk élke legging een gat, de Haagse Markt is zeker een goede plaats om leggings te kopen.

Mijn eerste aanwinst is een supersupersupersuper schattig jurkje! De bloemetjes print trekt mij zeker aan en het strikje stal mijn hart. Voor €10 euro was dit schatje van mij, ik ben er zeker blij mee!

Het andere jurkje is ook om bij te smelten, deze was €12,50. Hij is iets korter, maar met een legging eronder staat deze ook erg goed. De roosjes op de borstkas maken dat gedeelte optisch groter en zo geeft het jurkje een figuur aan je lichaam.

De leggings waren een actie van 3 voor €10, dit soort acties kom je veel tegen op de markt. Los waren de leggings €4. Ik heb opzich best basic leggings uitgekozen, maar ik wilde ook graag een panty met bloemen erop. Dit zijn ze geworden:

De witte is een basic legging. De zwarte heeft ritjes aan de zijkant en de meest rechtse legging is van een soort nepleer, ik ben even de naam kwijt. Hij oogt als leer, maar dat is het niet. Ik ben bang dat de twee zwarte leggings een beetje te klein zijn😦.

En dan mijn oogappeltjes! They look cute, don’t they?! Zooooooooóooooo schattig! Deze schoentjes zag ik ook in het roze en in het bruin in de H&M catalogus, maar ze waren al snel uitverkocht in de winkels zelf, dus ik heb ze op de Haagse Markt gekocht! Ze waren €10. Ik verwacht niet dat ik hier maanden op zal lopen, maar dit heb ik zeker over voor dit schattige paar!

Het zijn geen schoentjes om met sokjes in te gaan, het zijn dus échte zomerschoentjes. Ik ben wel erg bang voor blaren, aangezien mijn voeten erg gevoelig zijn en ik eigenlijk áltijd blaren krijg.

De Haagse Markt moet je zeker een keer gezien hebben! Je bent even afgesloten van de buitenwereld en bevind je in een mix van allerlei culturen. Er zijn twee nadelen aan de Haagse Markt: 1) Er zijn natuurlijk geen pashokjes bij de stends. 2) Er lopen veel vrouwen rond met kinderwagens en boodschappentasjes op wieltjes, deze gaan op den duur best irriteren. Je kan het beste vroeg op de dag gaan, want hoe meer de dag vordert, hoe meer mensen er komen, dan is het echt super druk.

De Haagse Markt  is elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag open van 8.00u tot 17.00u. De markt is te vinden aan de Herman Costerstraat, tussen het Hobbemaplein en de Hoefkade, uiteraard in Den Haag. Handig: Er is een ondergrondse betaalde parkeerplaats onder de markt.