Tags

, , ,

Ik vind het altijd zo leuk als sterren een geurtje uitbrengen. Ze zijn er zelf bij en kiezen zelf wat voor geur zij lekker vinden om die te verwerken in hun eigen geurtje. Heel persoonlijk dus! Zo heeft ook Christina Aguilera geurtjes uitgebracht, ze heeft er 3:

– By Day
– By Night
– Royal Desire

Lief he, die bloemetjes en dat roosje bij de dop. Het roosje kan je eraf halen, maar waarom zou je? Superschattig, deze details! Ik heb By Night voor mijn verjaardag gekregen van mijn vader, samen met nog een bodylotion. Het geurtje is 30 ml., de bodylotion 50 ml. Bij elk geurtje zitten noten, dit zijn er 3: Topnoten, hartnoten en basisnoten. Ook ‘By Night’ is opgebouwd uit deze 3 noten, ze bestaan uit:

-Top: Mandarijn, Freesia snijbloem, Rabarber, Rode Appel, Ananas.
-Hart: Meibloesem, Bloem van een Perzikboom, Heliotroopbloem.
-Basis: Sandelhout, Amberachtige noten, Mos, Vanille.

De substantie van de bodylotion is normaal, er is niks aan op te merken. De geur is best sterk als je hem net opdoet, ik moest niezen toen ik eraan rook, zo erg prikkelde hij mijn neus! De geur blijft lang zitten en is echt heel erg fijn, zowel bij het geurtje als bij de bodylotion.
Van de bodylotion wordt je lichaam heel erg zacht, deze is opgebouwd uit dezelfde geuren als bij het geurtje.

Cijfer: Beide 8
Zou ik deze producten opnieuw kopen? Ja, maar ik zou ook graag de andere geuren willen proberen.