Tags

, , , ,

Rara, wat is dit?!

Blushes, ik ben er gek van! Blushes zijn echt één van mijn favoriete make-upproducten, ik gebruik ze (bijna) elke dag! Elke dag weer een andere, lekker spelen met de hoeveelheid. Vooral het effect wat je door middel van een blush krijgt, vind ik supertof. Van wat voor merk die blush is, maakt mij niks uit, als ik maar het effect krijg wat ik wil!

Laatst ging ik weer op blushjacht en ik zag deze cutie! 120 Wild Rose van Catrice uit de Mineral collectie is een prachtexemplaar voor Catrice, wat een geweldige kleur! Een echte naam kan je deze blush niet geven. Hij is niet knal roze, maar ook niet nude of peachy.

Bijzonder gepigmenteerd is deze blush niet, je moet hem in een paar laagjes opbouwen, maar dan heb je ook uitzonderlijk resultaat!

Cijfer: 8!
Geen woorden voor!
Zou ik deze opnieuw kopen? Jazeker, maar dan een andere kleur proberen, gewoon om alles getest te hebben en er een winnaar uit te kunnen kiezen… Goed idee voor een battle?!